loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 229 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)
سایت یوفا با قرار دادن ده تصویر زیر، از کاربران خود پرسیده که پدر کدام یک از بازیکنان زیر که در سطح جوانان بازی می کنند را می شناسند؟

پدر من به همراه منچستر یونایتد در سال 1999 فاتح سه گانه شده است.

پدر من در فینال جام جهانی از زمین بازی اخراج شد.

پدر من در تیمی که در دوران جوانی در لالیگا بازی می کرد، هم اکنون مربیگری می کند.

پدر من در دو کشور رومانی و ترکیه اسطوره بوده است.

پدر من در پنج لیگ هلند، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا بازی کرده است.

پدر من به عنوان بازیکن جانشین در فینال لیگ قهرمانان اروپا 1996 وارد زمین شد.

پدر من یکی از ده رکورددار بازی در تاریخ بایرن مونیخ است.

پدر من دو گل در نیمه نهایی جام جهانی به ثمر رسانده است. (سمت چپ)

پدر من یکی از بازیکنان انگلیسی شاغل در لیگ ایتالیا بوده است.

پدر من پیش از آسیب دیدگی اش در دو تیم یوونتوس و لاتزیو بازی کرده است و خیلی زود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

برچسب ها چالش روز , پدر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 1,479
  • باردید دیروز : 1,112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,479
  • بازدید ماه : 30,576
  • بازدید سال : 151,003
  • بازدید کلی : 3,023,842