loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 253 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)
4 ژانويه 2014 ... تصاویر مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری طبق اعلان قبلی، این سریال 15 دی ماه 1392 پخش می شود مراسمرونمایی از سریال ...
www.doostiha.ir
 
مهران مدیری سریال شوخی کردم عکس های بازیگرانسریال شوخی کردم زمان پخش سریال شوخی کردم دانلود قسمت اول سریال شوخی کردم داستان اسامی بازیگرانسریال شوخی ...
www.amazing.ir
 
4 ژانويه 2014 ... مهران مدیری در مراسم رونمایی ازسریال جدیدش با عنوان «شوخی کردم» که برای شبکه نمایش خانگی ساخته است، اظهار کرد: خوب است که شوخی، جدی گرفته ...
www.asriran.com
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
 
 
 
 
بخش خبری و ماجرای پناهنده شدن تیم ایران - شوخی‌ کردم Shookhi kardam. ... شب رونمایی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق از کافه وانیل پرطرفدارشان ...
May 28, 2014
برنامه طنز شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری است . در این قسمت او بعد از خوردن غذا مدام از دستپخت زنش ایراد می گیرد.
Aug 23, 2014
رونما. روی نما. هدیه ای که عروسان را دهند. (شرفنامه منیری ) (از آنندراج ). ... Shookhi Kardam - Etiad - Abraham Lincoln شوخی کردم - اعتیاد - آبراهام...
Aug 03, 2014
Ghalbe Yakhi (akse yadegari) - AVA Film , سریال قلب یخی (عکس یادگاری) - آوا ... انتقاد از مهران مدیری در بین عمل ...
Jul 31, 2013
1
2
3
4
5
6
7
8
Blog
 
 
 
 
Jan 05, 2014
بازیگران معروف در مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم + تصاویر. روز گذشته مراسم رونمایی از سریال «شوخی کردم» آخرین اثر مهران مدیری با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و عوامل سریال در هتل هما برگزار شد. کمدین‌های مشهور سینما و تلویزیون ایران، از جمله ...
Jan 06, 2014
مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون در هتل هما تهران برگزار شد جواد رضویان و محراب قاسم خانی سامان مقدم مهران مدیری کارگردان سریال شوخی کردم محمد احسانی معاون آثار سینمایی و سمعی و بصر.
Jan 04, 2014
تصاویر مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری طبق اعلان قبلی، این سریال 15 دی ماه 1392 پخش می شود مراسم رونمایی از سریال جدید مهران مدیری.
Jan 08, 2014
سریال شوخی کردم , عکس های سریال شوخی کردم ,بازیگران سریال شوخی کردم , مراسم رونمایی سریال شوخی کردم , عکس های مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم ,مراسم رونمایی از سریال شوخی کردم با حضور بازیگران + تصاویر.
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
خبرگزاري فارس
 - Jun 16, 2015
او در این اجرا خود را هدف اصلی برای شوخی قرار داده بود و در ادامه اجرایش درباره تُپق‌ زدن‌هایی که هنگام دریافت جایزه برای افرادی که می‌خواهند جوایز خود را دریافت کنند صحبت‌هایی را انجام داد. سپس نوبت به معرفی بهترین خواننده تیتراژ تلویزیون و سینما رسید در این بخش دو ...
yjc.ir
 - Jun 07, 2015
توکلی در ادامه در ارتباط با ایده اولیه داستان «من دیه گو مارادونا هستم» افزود:ایده اولیه شوخی با یک دعوای خانوادگی بود که فکر کردم کار کردن روی جنبه های مختلف یک دعوای خانوادکی می تواند جذاب باشد. هسته مرکزی یک دعوا مراحلی دارد و در یک جاهایی اوج می گیرد و ممکن ...
rajanews.com
 - May 13, 2015
تغییر موضع صالحی درباره دبه کردن آمریکا/ شوخی کردم! رئیس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: دبه کردن آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای خیلی جدی نیست و به جایی نمی‌رسد. ۷۱۴. علی‌اکبر صالحی که هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است، درخصوص اظهارات ...
انتخاب
 - May 01, 2015
این بار با وجود برگشت شان به تلویزیون بعد از چندین سال، سریال «در حاشیه» نگاه ها را بیشتر از همیشه به خودش جلب کرده. تغییر رسانه از شبکه نمایش خانگی ... بعد از آن «شوخی کردم» را کار کردیم و الان همه که مشغول «در حاشیه» هستیم. در این بین برای آقای سامان مقدم ...
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
دیارمیرزاشوخی کردممهران
800 × 557
diyarmirza.ir
رونمایی از سریال شوخی کردم
800 × 557
www.doostiha.ir
از سريال "شوخي کردم" حضور
550 × 367
www.yjc.ir
گزارش تصویری ذیل مربوط به
600 × 418
www.zirmizi.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 769
  • باردید دیروز : 455
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,868
  • بازدید ماه : 28,754
  • بازدید سال : 149,181
  • بازدید کلی : 3,022,020