loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
ali بازدید : 312 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
خبر ایرانی - توهین مجری بهایی «من و تو» به احسان علیخانی
2 روز پیش ...مجری فراری و بهایی شبکه «من و تو» رو به مجری برنامه «ماه عسل» فحاشی ... و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد!
توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی! - سیمرغ
4 روز پیش ...توهین مجری من و تو به احسان علیخانی! ... چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه .... من نميگم برنامه عليخاني خوبه ولي تو يه الف بچه كه تو شبكه بهايي هستي ...
رويکرد - توهین مجری بهایی «من و تو» به احسان علیخانی
2 روز پیش ...مجری فراری و بهایی شبکه «من و تو» رو به مجری برنامه «ماه عسل» فحاشی ... و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد!
فحاشی مجری «من و تو» به احسان علیخانی - تبادل لینک رایگان و ...
1 روز پیش ...توهین مجری شبکه من و تو به “احسان علیخانی” + عکس – نمناک ... ۲۲ ساعت پیش – مجری فراری و بهایی شبکه «من و تو» رو به مجری برنامه «ماه عسل» ...
فحاشی مجری «من و تو» به احسان علیخانی
1 روز پیش ...توهین مجری شبکه من و تو به “احسان علیخانی” + عکس - نمناک ... ۲۲ ساعت پیش - مجری فراری و بهایی شبکه «من و تو» رو به مجری برنامه «ماه عسل» ...
الف - فحاشی مجری «من و تو» به احسان علیخانی
2 روز پیش ... یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای من‌‌وتو با حمله به احسان علیخانی، وی را با عباراتی زشت و بی‌ادبانه مخاطب قرار داد. ... شبکه من و تو بیجاکرده چنین گفته اما کار علیخانی بقدری زشت است که ... اهای تویی که به احسان علیخانی توهین میکنی توخودت اخر لذت وشهوتی اقای ... این شبکه بهایی فاسده و حامیانش ازونم فاسد ترند.
علت و متن توهین سالومه مجربی من و تو به احسان علیخانی مجری ماه عسل 94
1 روز پیش ...توهین مجری شبکه من و تو سالومه سید نیا به احسان علیخانی . ... خانه - توهین زشت سالومه من تو به احسان علی خانی | جستجو | ..... توهین مجری بهایی من و تو به احسانعلیخانی -- بلاغ نیوز مجری فراری و بهایی شبکه من و تو رو به مجری ...
فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس
4 روز پیش ... فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس ... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ... من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و .... بگم برنامه هایی که عروسکگردانش بهایی ها و مسیحیا هستن ساخته بشه
مطالب جالب و خواندنی - مطالب آموزشی,اخبار روز,مطالب جالب
1 روز پیش ...توهین مجری شبکه من و تو به “احسان علیخانی” + عکس – نمناک ... توهین مجری بهایی « من و تو» به احسان علیخانی – مشرق نیوز … ... یکی از مجریان این شبکه با حمله به “ احسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
توهین مجری بهایی به احسان علیخانی - آرمان پرس
2 روز پیش ...مجری فراری و بهایی شبکه «من و تو» رو به مجری برنامه «ماه عسل» فحاشی ... و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد!
توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی!
5 روز پیش ...توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی! ... یکی از مجریان این شبکه با حمله به “ احسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
چاپارک - توهین مجری بهایی «من و تو» به احسان علیخانی
2 روز پیش ... کیهان: مجری فراری و بهایی شبکه «من و تو» رو به مجری برنامه «ماه عسل» ... و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد!
احسان علیخانی - آکانیوز - آکاایران
البته سهم بینندگان « ماه عسل» به مدد پخش در شبکه رسمی صدا و سیما در تلویزیون ایران بیشتر ازخندوانه ... توهین مجری بهایی «من و تو» به احسان علیخانی آخرین ... را تاب نیاورد و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد!
توهین مجری بهایی «من و تو» به احسان علیخانی
2 روز پیش ... بیداد فساد در شبکه من و تو تا جایی است که تاکنون چندین مجری زن از این ... در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد!
سخن معلم | ماجرای بیژن و احسان علیخانی !
واقعا جای توجیه ندارد و علیخانی اگر از مجری بودن توسط رئیس صدا و سیما حدف شود جا دارد. ..... خود صدا و سیما اخیرا در شبکه نسیم و شبکه 4 به عنوان خنده این کلیپ را پخش کرده و .... ضمن محکوم کردن این حرکت زشت اقای علیخانی ایشون طبق گفته معلمشون ..... تارا من هم من هم مثل تویکی از طرفداران احسان هستم ولی دلیلی نداره که توبه شغل ...
تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس - جام نیوز
30 ژوئن 2015 ...شبکه تلویزیونی "من و تو" که دچار افت و افول شدید مخاطب شده، هر از چند ... از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان ...... بابا این زنیکه بهائی فاحشه ارزش این حرفا رو نداره که بهش ...
حرف های پریسا سحرخیز مجری شبکه من و تو - اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز
توهین مجری شبکه من و تو ( سالومه ) به احسان علیخانی +عکس .... تاریخ ارسال خبر: ۲۵م آذر ۱۳۹۲ افشاگری مجری و برنامه‌ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن سبب جدایی .... بهایی هسن یکی از کثافت کاریاشون لو رفته وگرنه سرتاپاشون فساده .... سلام من نظر اولم به کسانی هست که نظریاتی بدی گذاشتن حرفای خیلی زشتی به کاربردن اگه ...
فحاشی و توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی / پارسینه
1 روز پیش ... فحاشی و توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی ... حمایت برنامه «ماه عسل» از یک نوجوان مستضعف را تاب نیاورد و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه احسان علیخانی نسبت داد! .... کتاب نویسنده بهایی در فرودگاه مهر آباد.
فحاشی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی +عکس / باشگاه ...
4 روز پیش ... فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس ... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ... من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و .... بگم برنامه هایی که عروسکگردانش بهایی ها و مسیحیا هستن ساخته بشه
حمله سالومه (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی +عکس - مجله ...
5 روز پیش ... چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله به “احسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... حمله مجری من تو به احسان علیخانیبا عکس,جمله سالومه سیدنیا مجری منو .... به گوساله توهین نکن چون بهتر از سالومه هست . ... من برنامه وطن فروشای بهایی و صهیونیست اونور اب رو نمی بینم .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 489
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 15,581
  • بازدید ماه : 15,581
  • بازدید سال : 195,761
  • بازدید کلی : 3,068,600