loading...
آهنگ,دانلود,رمان,اندروید,موبایل
مدیر بازدید : 2157 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
ویژگی ها: ارسال جوک توسط کاربران، استفاده آنلاین و آفلاین از برنامه، پنل کاربری منحصر به .... در صورت تایید نظر شما بدون پاسخ، باید منتظر ارسال پاسخ از طرف کاربران باشید. ... میشه لطفا راهنماییم کنید که چطور در برنامه تلگرام شماره هایی رو که قبلا ذخیره کردیم . ... اطلاعیه 3 عضویت در گروه های مفید وکاربردی و مذهبی تلگرام
androidgozar.com
 
31 دسامبر 2014 ... ۳-در قسمت بعد شماره تلفن خود را وارد کنید. ... در صورتی که خط شما ایرانسل باشد ممکن است پیامک ارسال نشود برای همین ... اما در تلگراموقتی یه گروه رو صامت میکنین انگار که دیگه اون گروهوجود نداره! ... دانلود اتوماتیک بدون اجازه شما!
chichestnews.ir
 
23 سپتامبر 2014 ... هر گروه می‌تواند ۲۰۰ عضو داشته باشد (البته گروه‌هایش به نسبت وایبر بسیار قابل ...عضویت و ثبت‌نام در تلگرام مانند دیگر پیام‌رسان‌ها از طریق شماره تلفن همراه با ارسال ... یا تلگرافی که از کدهای مورس استفاده می‌کند ارسال می‌گردید.
socialmedia.ir
 
1
Video
(0)
 
Blog
 
 
 
 
Jun 11, 2015
حتی اگر چنین موضوعی را یک ویژگی مفید و شایسته از سوی تلگرام بدانیم، اجبار در فرستادن نام شخص، یک موضوع منفی به حساب می‌آید و شاید اگر همانطور که در هنگام فوروارد کردن یک ایمیل می‌توان نام فرستنده را حذف کرد، در پیام‌های ارسالی نیز ... به لطف این ویژگی تلگرام، آیدی شما هرگز حالت خصوصی کامل را نخواهد داشت و حتی اگر از عضویت در گروه‌های مختلف نیز خودداری کنید، با این حال ممکن است پیام‌های شما توسط دوستانتان در گروه‌ها فوروارد شود و به همین راحتی نام کاربری شما در ...
Sep 23, 2014
تلگرام رایگان است. – دارای نسخه‌های موبایل، دکستاپ و افزونه وب است. – می‌توانید فایل‌های صوتی، ویدیویی، متن، عکس و انواع فایل‌ها را در اینستاگرام ارسال کنید. – هر گروه می‌تواند ۲۰۰ عضو داشته باشد (البته گروه‌هایش به نسبت وایبر بسیار ... عضویت یا ثبت‌نام در تلگرام. عضویت و ثبت‌نام در تلگرام مانند دیگر پیام‌رسان‌ها از طریق شماره تلفن همراه با ارسال کد تایید است. گفتنی است، تلگرام به پیامی گفته می‌شد که توسط تلگراف الکتریکی یا تلگرافی که از کدهای مورس استفاده ...
Aug 07, 2014
تلگرام چیست؟ تلگرام نرم افزاری است که در قالب یک شبکه اجتماعی در گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و ... فعال می باشد. 2. نرم افزار تلگرام را چگونه می توانم دریافت کنم؟ از روش های مختلف،‌ مانند نرم افزار بازار،‌ .... ق.7: عزیزان پیشنهاد خود نسبت به افزودن عضو جدید را برای حقیر، با ذکر اطلاعات فرد پیشنهادی ارسال کنند تا شخصا عضو جدید را به گروه دعوت کنم: نام و نام خانوادگی، سطح تحصیلات، میزان تخصص در حوزه ادیان و مذاهب، شماره تماس جهت عضویت.
Nov 21, 2014
تلگرام را بهتر بشناسیم. برنامه ی تلگرام رو در مطلب قبلی اسمش رو بردم. بعد از مدتی کار با این برنامه خواستم ویژگی هاش رو ذکر کنم. در نگاه اول خیلی شبیه whatsapp به نظر میرسه. اما یه فرقهای خوبی داره! اول بدیهاش: ۱- تلگرام از نداشتن نعمت استیکر رنج میبره. به نظر من ... برای گروه. ۶- امکان ارسال هر نوع فایل با هر نوع سایز. ... شما یه یوزرنیم میدید و از بقیه میخواید که برای عضویت در اون گروه به اون یوزرنیم پیام بفرستن. ... بدون اینکه کسی از شماره تلفن کسی باخبر بشه!
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
نظرات و پيشنهادات
 - May 10, 2015
عضويت در سايت, - اشتراکIP Based مراکز. - خريد اشتراک طلايي, - فعال ... جستجوي نشريات, - جستجوي مطالب, - ارسال بريده جرايد به ايميل. - شماره حساب ها, - نحوه پرداخت به ... متن 150 مقاله را بدون پرداخت هزينه از اين پايگاه دريافت و مطالعه کنيد. - نسخه چاپی مجلات مورد علاقه .... صفحه 27 :: بازار موبايل. قيمت روز موبايل: تلگرام در آستانه فيلترشدن؟ ... كوتاه از فرهنگ و هنر: گروه سون و زانيار به صحنه مي روند مشاهده متن. نگاه: طنز يا توهين؟ ... بهره برداري و پرورش آبزيان · متن مطالب شماره 4 (پياپي 8)، زمستان 1392را در magiran بخوانيد.
fararu.com
 - May 17, 2015
شبکه‌های خبری بین‌المللی و وب‌سایت‌هایی نظیر RT و اسپاتنیک که مدیریت دولتی هم دارند به کرملین قدرت داده تا آن‌ها بتوانند اخبار واقعی را تحریف کنند و در روز روشن دروغ بگویند و نظریه‌های تبانی کشورهای دیگر خود را گسترش دهند. آژانس‌های خبری ... پوتین در سال 2012 گفت: «روسیه مجموعه‌ای از ابزار و وسایل را به کار خواهد گرفت تا بدون مداخله نظامی و با تزریق اطلاعات به اهداف سیاست خارجی خود دست یابد. ... این وبسایت‌ها به زبان محلی خبر منتشر می‌کنند و بر روی همان عکس‌ها و اخبار جعلی در مورد گروه‌های فاشیست اوکراینی کار می‌کنند.
Tabnak
 - May 03, 2015
تا پيش از انتخابات رياست‌جمهوري دفتركارش در سه راه ضرابخانه تنها محل حضور خودش و مسوول دفترش بود. حتي يك بار به كنايه مي‌گفت استانداران دولت اصلاحات هم حالي از ما نمي‌پرسند و به كل فراموش‌مان كرده‌اند. اما از فرداي پيروزي حسن روحاني زنگ تلفن دفترش از كار ...
aftabir.com
 - May 10, 2015
بیشتر ما به اشتباه فکر می کنیم رمز موفقیت در این امتحان به یک جا نشستن و خواندن مکرر درس ها محدود می شود اما اشتباه نکنید این، تنها بخشی از رمز موفقیت است و بخش دیگر مربوط به عوامل جانبی نظیر تغذیه می شود. خوب است ... یعنی با استفاده از گروه نان، غلات،گوشت و جانشین های آن، لبنیات، میوه جات و سبزیجات به میزان کافی، تمام نیازهای فیزیولوژیک افراد برآورده می شود. .... Bio Energetic جنس: تیتانیوم 2cp نئودمیوم گرانترین فلز بعد از طلا و سازگارترین فلز با بدن جایگزین پلاتیندر پزشکی بدون حساسیت و دوام طولانی.
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
روی این منیوی آیکن جستجو وجود
640 × 480
www.kartpin.ir
نرم افزار پیام رسان تلگرام در
922 × 512
wp-design.ir
جهت داشتن شماره مخصوص و خصوصی
561 × 278
www.98love.ir
از طریق ای دی در تلگرام
350 × 497
downloadnewer.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 1,112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 29,334
  • بازدید سال : 149,761
  • بازدید کلی : 3,022,600